Nov 1, 2012

التهاب مفصلی؛ مچ دستم آب آورده.



پارسال تابستان مدتی موس یا نشانه‌گرِ لب‌تپ را روی زمین حرکت می‌دادم در حالیکه لب‌تپ را تا جای ممکن به کمک خم کردن و بالا گرفتن زانو‌ها بالا می‌گرفتم. یک ماه بدین منوال باعث شد مفصل دستِ راستم از 3 جا پاره شود و چون محیط مرطوب بود باعث شد مچِ دستم به اصطلاح آب بیاورد. بیشتر از یک سال از این عارضه رنج‌می‌برَم. وَرَم درد و محدودیت چرخش مفصلِ دستِ راستم، محدودیت‌های زیادی برای من به‌بار آورد. چند دکتر متخصص رفتم و تمام روش‌های تزریق و تخلیه کردن و سکه بستن و مچ‌بند و ... را برای درمان به‌کار بردم. بهتر نشد که نشد. تا اینکه اخیراً قرص CELEBREX 200mg دارد چشم نخورَد جواب می‌دهد. اما امشب که دوباره آن‌طور لب‌تپ را بالا و موس را پایین گرفتم متوجه فشار شدیدی که در این حالت به مفصل مچِ دستم وارد شد شدم. بعد از بیشتر از یک سال تازه امروز فهمیدم که چه شد که آن‌طور شد پارسال.

من تجربه‌ی دیگران را نداشتم. امیدوارم از تجربه‌ی من پند بگیرید. 

پ.ن
اگر عادت دارید هنگام نوشتن مداد را محکم و با فشار زیادی روی کاغذ حرکت دهید، دیگر این کار را نکنید.

4 comments:

  1. حالا دیگه تو زاویه درست از ماوس استفاده کن بزار قرصا خوب اثر کنند :)

    ReplyDelete
  2. بله بله چشم : D

    ReplyDelete
  3. azmon o khataa behtarin rahe.. just khodeto nakoshii

    ReplyDelete
  4. به کی‌کاووس:

    این سری امتحان می‌کنم :))

    ReplyDelete