Jul 29, 2010

دیوانه چو مرا ببیند فرار می کند

1
از نظر دینی که کافر بودیم ناشکر هم قلم داد شده ایم. از نظر روحی، خوشی به زیر دل مان زده با تفنگ، از نظر اجتماعی هم گفته شده که دچار نقصان شده ایم منتها دقیقاً در چه زمینه ای اش را نمی دانم شاید رکود بلاگی هم شامل اش باشد مثلاً، از نظر فلسفی، گفته شده کمال طلبی پدرمان را در آورده (کدام کمال بابا؟؟ قضنفر هم از ما بری است که این روز ها)، از نظر عشقی، شکست خورده امان می پندارند. از نظر روانی هم که خودم می گویم کاملاً صاف شده ایم. دیگر هیچی دیگر. ولی هیچ کس نمی داند که دقیقاً ما را چه شده است؟؟

2

به من گفته اند که افسرده شده ام، افسردگی به معنای مرض اش. بعضی هم گفته اند دقیقاً چهار ماه است که دچار افسردگی شده ام که یکی هم گفته که اگر تا دو ماه دیگر علاج اش نکنم بد می شود و باید برویم بستری! من واقعاً از این همه متخصص و فوق متخصص که اطرافم ریخته ممنون ام و نمی دانم خدا را دیگر چه طوری شاکر باشم. غم اندوه ام آنقدری نیست که مثلاً چهار ساعت بی دلیل رو به دیوار بُغ ام بگیرد ولی خُب این حالت را دارم که اگر کسی سوال بی ربطی بپرسد یا حرف مفتی بزند، روده اش را از سه جا گره بزنم. برای همین فکر نمی کنم افسرده شدم ولی دچار فقر اعصاب شدید، چرا و اتفاقاً همین از خدا با خبران به من پیشنهاد روان شناسان کرده اند... نمی دانم شاید هم رفتم. یک دوستی داشتم که رفته بود یک روان شناس کار درستی که مثل ا.ن جراح است و کلاً می زند کان لَم یکن ات می کند. به این صورت که کارِ استفراق مغزی رویش انجام داده بود، بعد شخصیت اش را ترور کرده بود بعد هم از نو شخصیت اش را با کشک و پشم و زرشک و نخود بازسازی کرده و بعد هم او را خوش و خندان، سالم و طبیعی تحویل جامعه داده تا در آن خدمت کند و شهروند نمونه بشود. نمی دانم. اگر مغز من استفراغ کند، یک سلول هم ازش باقی نمی ماند و ترور شخصیتی هم که عمراً چون جنبه اش را ندارم و احتمالاً همان نیم سلول مغزی را بکار گیرم و دکتر را از بیخ بپیچانم و تمام شوم؛ مثل آن محکوم به مرگی که به علت دیوانگی از اتهام قتل عمد مبری می شود ولی بعد که از دادگاه بیرون می آید آدامسی می اندازد پس دهان اش که نیش اش بسته بماند ولی خب توی فیلم ها پسرک دم زندان می بیند اش. که البته من برای پسرک هم آب نبات خریده ام.


1 comment:

  1. nazare ma falsafi nabod ke khodeman andar khame falsafe saaaalhaast ke mandim o agar nazari midahim az sare bikarist,, hala giram ke mofid nabashad yarab madadi resan ke manfi niz nashavad,, o az aanja ke mara be omide yarab madadi nist,, haman manfi mishavad ehtemalan
    begzarim
    andar khame tallane shenasi magholati gostarde mojod ast ke har yek zi shakhe darad o ma filsofan o andishamandan haryeek az zane khood yare shoma mishavim o che sod ke hichyek az daron to najostim asrar to,, va lozoman che dalili darad ke afrad hamdigar ra befahmand ya aslan rajebe ham nazar bedahandd,,, khayame maa mige ke
    doshman be ghalat goft ke man falsaafeiam
    ezad danad ke aanche oo goft neiamm
    likan cho dar in kharabe asheeian amadeEm
    akhar kam az anke man bedanam ke keeiam

    hekayaate maaane
    rajebe manam khily ha fek kardam fahmidan chi b cheeie.. ama dar vaghe noch...
    chize jalebeiam nistam ke kashf besham
    hala enshaalah ke in karshenasan nazarate manfishon rajebe to ghalat dar beiad o mosbateshon dorost,,, ke dar har do soratam ahameiat nadare,,, moheme nazare khodete be ghole yaroo,, khod erzaEEE

    ReplyDelete