Apr 24, 2010

و بلکه زیر سقف اسلام خوابگه هایتان کمتر بلرزاند


آخرش هم نفهمیدیم بلایای طبیعی، طبیعی هستند یا الهی. این را هم نفهمیدیم که بلایای الهی به دلیل فسق و فجور نازل می شوند یا به دلیل فوران ظلم و بی عدالتی. این را هم نفهمیدم توبه را دقیقاً بایستی به درگاه چه کسی کرد؟ این را هم نفهمیدم که فاسقان توبه کاران اند یا ظالمان؟؟ این را هم ندانستیم صدقه را متدیّنان سالخورده می دهند یا به متدّینان سالخورده می دهند؟ البته هر جفت اش می شود. اما هر دو اینها چه ارتباطی به انرژی آزاد نشده ی اعماق زمین دارد؟
آیا اینطوری که حضرات خواب دیده اند، اگر از شدت فسق و فجور بکاهیم و صدقه را بالا بریم و توبه را بکار بندیم، انرژی آزاد نشده ی دل زمین از بین می رود؟ احتمالاً کماکان آزاد نمی شود و بعداً آزاد می شود. قطعاً لرزه های گاه و بی گاه فاسقان سرعت صعودش را تشدید می کند و این جاست در می یابم حضرات به لحاظ علمی هم حرف حساب می زنند خُب. منتها آخر حکایت دوتا کم است دیگر چی است؟؟
...فسق و فجور درست است بد است ولی آخر نفس عمل است که مهم است و این جا شدیداً خانه برانداز
آخرتش زلزال می خواهید یا نمی خواهید؟؟

پ ن
یک دعای شخصی: ایزد منان قربان قد و بالایتان در صورتیکه در هر صورت غضب ات را فرو فرستادی حتی الامکان یک زحمتی بکش دقیقاً آن جاهایی که آخوند و مخلّفات شان ایستاده اند را فروبریزان، آخوندکی را هم از قلم نیانداز، که تو قادر بی همتایی اگر راستگو هستی. اگر نیستی بگذار ما فسق و فجورمان را بکنیم


No comments:

Post a Comment