Jan 12, 2010

لعنت بر رساله و هرچه باغ موزه ی عالم

من برگشتم
چون دوباره اینترنت دار شدیم.
بازهم همین جا و بازهم همانجوری با این تفاوت که که که یک دماغ جدید دارم. بله من هم رفتم جز آدم های عملیِ و بیخودِ این زمانه. چه می شه کرد؟ آقا درست می گی در مورد ما اشتباه فکر می کردی. تقصیر خودت است که اشتباه فکر می کردی. چطور نفهمیدی ما هم از قماشِ همان ناخود باوران بیش نبودیم دیم دیم. آخر خودتان شاهد بودید کسی ما رو نمی گرفت که، حالا حداقل کمی امیدوارتریم که کسی ما رو بگیرد و آدم با امید زنده است است است دیگر

پ ن
دماغ قبلی امان خیلی قشنگتر بود

پ ن 2
باز هم لعنت بر هر چه رساله و هرچه باغ موزه از نوع مردم شناسی اش

پ ن 3
این روزها علاقه امان به خوردن پوست پرتغال زیاد شده. چرا؟ فصلی است؟

3 comments:

  1. اول که من هم چند بار بگویم لعنت به هر موزه و پاین نامه در عالم است و برود بلکم جفتمان کمی خنک تر و صد البته گشادتر شویم
    دوم دماغ جدید و قدیم ندارد دماغ است و دو سوراخ و یک مجرای تنفس ویک راه زنده ماندن همین را بس و قضیه را فلسفی نکن لطفا
    سوم علاقه شما به خوردن پرتقال انهم پوستش ذاتی و ربطی به فصل خاصی ندارد من از اینجا هر گونه ربط چیزی به چیز دیگر را محکوم و رد می دانم

    ReplyDelete
  2. نه چرا دروغ می گی من قبلاً ها بیشتر پوست هندوانه می خوردم
    دماغ را کار ندارم نفس عمل جراحی زیبایی مطرح است اینجا جانم.
    ضمناً وبلاگ حقیر را منور کردی

    ReplyDelete
  3. damaaaaaagh,,,
    vaghean age ye damagh gir beiare ke betone harf bezaneee khily dos daram azash beporsam bebinam asaaaan to khabesham mididddd ke inghadr akhr kheir sheee???? arzeshe bish az 1milion peida kone o che bahs ha nazar ha ke rajebe dade nasheee,,, omraaaaaaaan bekhabesham nemididd... behesh negin bezanan,, bebabranesh ta tehran vase amal,,, va az hame bahal tar ke beshe aaamele shohar :D
    az ghaza man gahi ba in mamakhe khodam ekhtelat mikonam o migoyam ke to baaEse torshidegeie man shodi va dar javab az door neda miAyad ke : jam kon benim baaaa bi orzeee .. va dar edame mifarmayad hamine ke haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mikhay bekhay nemikhayam behka chon omran hich doctori risk kone bekhad mano amal kone..
    nachar ma mandeEm in doste aziz o yaare ghareman,, damagh

    ReplyDelete