Aug 2, 2012

ارواح خبیثه در نت ...


نمی‌دانم ویروس است یا نمی‌دانم چیه
افتاده روی جانِ اینترنتِ ما، منظورم اینه که من از هر سیستمی بیام بالا اینام با من میان و با من می‌رن
اینطوریه که تو هر پیج‌ای که هستم اعم از فیس‌بوک و غیره، یک پیام‌هایی در قالب تِمِ فیس‌بوک هی ظاهر می‌شن و انگار مانده‌اند تو روی یکیشون کلیک کنی محض رضای خدا. منم لجشون در می‌آرم حواسم هست کلیک نکنم.
چیزی که باعث جان بخشیدن به اشیا شده این‌جا از طرفِ من، مدل این پیام‌هاست. 
مثلاً یه پنجره میاد یه شکم شون می‌ده که زیرش یه پیام می‌گه در روز اینطوری نفستون بدین تو شکمتون جمع شه بدین بیرون... بعد لاغر می‌شین. یا مثلاً یه دختره جذاب تو پنجره میاد پیام می‌نویسه و تو می‌بینی که داره برات می‌نویسه (تصویرش به صورتِ ویدیو) می‌نویسه که، با این مضمون که تو که نمی‌دونی من که کی‌ام، من که می‌دونم تو کی‌ هستی ... واه واه واه اگه بدونی من کی‌ام ... واینا...
کیفیتشون هم خوبه... عین تِمِ فیس بوک. انگار از کارکنان سازمان فیس‌بوک باشن. ولی خب دروغکی

+
یه زیپه تو می‌تونی بکشی پایین ممه یه خانومی ببینی

+
یه جدول مارپیچ با یه مداد تو می‌تونی با مداد جدول رو حل کنی برسونی به آخرش و قهرمانِ قهمرمانان شی

+
یه پیرزن چروسیده‌ای به صورت دلبری پشت کرده به شما یه شرت و سوتینِ زرد تنش. تو می‌تونی با موس شرتش رو بکشی پایین

+
یا مثلاً تو رو خر فرض میکنه و علامت میاد که 2 تا درخواست دوستی جدید داری. جالبه که تو فیس بوک ازین یکی میاد

+
تو بلاگ اسپات هم که هستم یه تبلیغی میاد بالا برای جوان سازی پوست برای خانوما

پ.ن
زیرشون یه نوشته کوچیک یهو میاد که می‌گه
 ades not by facebook
or
 ades not by this site
مثل گولبولای سفید

2 comments:

  1. از من میشنوی کلیک نکن ارزش نداره به خاطر یه ممه ویندوزت بپکه ! :))

    ReplyDelete
  2. واقعاً
    یه دختره دیگه هم هست جدیده. این انقد بی‌تابه انقد می‌لوله می‌گی الان می‌پره روت
    پدَسَگ نمی‌دونه من دخترم مسلمونم با دینو ایمونم

    ReplyDelete