Feb 11, 2010

اندر خانه


سایتی را یکی از فوامیل خوبمان دیشب معرفی کرد در رابطه با مغز بشر و نحوه تفکر و ساختار ذهن و کلی مهم دیگر، یک قسمت اش هم با اعطای تاریخ تولدت به میلادی، چند جوری فال ات را می گیرد. یکی زندگی گذشته ات را، پیش از آنکه با این هویت الان ات به این دنیا پا بگذاری. دوم زندگی الان ات و سوم هم آینده ات
ابتدا لازم می دانم چند تا حقیقت را در مورد خودم اذعان بدارم تا در صحه و ثُقم این مهم شک نورزید... من از همان اوان کودکی تمایل به شرارت های پسر آمیز ناکانه شدیدی داشتم بطوریکه از دو سالگی در محله قدیمی امان، از دو ظهر تا هفت غروب، محل مال ما بود و طوری حکومت می کردیم که پرنده ای بی اذن ما جیک نمی کرد چه رسد به آدم اش و چه رسد به جنس مونث اش... دیگر آنکه همیشه روحیات کمونیستی ام از سطح متوسط طفیلان هم سال خودم بالاتر بود و یک چیز دیگر اینکه از بچگی بعد از تماشای یک فیلم اسپانیولی، یک طور عجیبی شدم و از آن تاریخ به بعد علاقه شدیدی در خودم احساس کردم که الا بلا روزی بلاد کفر، اسپانیایی، مکزیکی، جایی را رهسپار شوم، طوری که گویی خانه پدری امان آنجا چشم انتظار بود. حالا کار ندارم به آمال و آرزوهای هنوز دست نیافته امان... راستش کف کردم و زبانم بد آمد وقتی دیدم توی فالم آمده...(آه این رو یادم رفت بگم!!! یک جاگفته من به احتمال زیاد ساکن هاوانا بودم
I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation
:D و تازه اینکه گفته
Your profession was that of a leader, major or captain
You had creative talents, which waited until this life to be liberated. Sometimes your environment considered you strange.

هاه! خوشتان آمد؟؟
حالا بخوانید جالبات احمقی نژاد و بعضی حُموقِ دیگر را
احمقی نژاد متولد 25 اکتبر 1956
همان روزی که خدا تصمیم گرفته بود امام زمان را ظاهر کند این عتیقه در آستانه قرن بیست و یکم از کُنای فاضل آب پَس افتاد و همه خلایق اندر کف اش به رکوع افتادند و آبِ قندها دادند و توبه ها نمودند و امام غائب مان برای بار سوم خود را سر به نیست نمود
...
You (He! not me) always liked to travel !!! and to investigate!!! You could have been a detective or a spy!!!
Your (his) lesson is to conquer jealousy and anger in yourself (Him self) and then in those who will select you (Him) as their guide. You (He) should understand that these weaknesses are caused by fear and self-regret!!!!!

اندر باب بعضی دیگر از حُموق هم که
17 July 1939
... دنیا را به »ـُه کشیدند
Ruthless character!!!!!!, carefully weighing his decisions in critical situations, with excellent self-
control and strong will. Such people are generally liked, but not always loved.
Your lesson is to combat violence and disharmony in our world, to understand its roots and origins. All global problems have similar origins!!!!!!!!!!! Doshman hah?

24 September 1902
هم که آن مغزِ کدو ننه اش »ـوزید اطلاعاتی در دست نداریم و تنها آیندگان را انذار می دهیم از عواقب احتمالی تولد نوزادی عَبوس و جانی که روزی می آید و همه دیکتاتورات جهان را درس خواهد داد...می دانم

نکته: این ها را باید با دیده ی بصیرت خواند البته

پ ن
دستشان درد نکند
...سرعت اینترنت را از شش صبح چنان بردند بالا که ما، کم کم بر آن شدیم به همه مقدسات و آرمان های انقلاب ایمان بیاوریم
سرشان بشکند
از 12 به بعد چنان کم کردن اش که ما دوباره به همه مقدسات و آرمان های انقلاب شدیداً پشت کرده ایم
باشد که آن روزِ مبارک
از ماتحت
به جای تخت و سختی کوبیده شوند

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. رفتمش، لامصب اصل جنس بود! فکر کنم مربوط به آرشیو اسناد انقلاب اسلامی یا سازمان سیا باشد
    راجع به کامنتتان! نظر لطفتان به من و حاجیه خانوم مولا نیزا ست! والا گفته بودم که : همه جا به یک زنی احتیاج داریم تا ازش استفاده کنیم لابد

    ReplyDelete
  3. ;)ناقابل بود... خواندیم پست را تا ته
    منتا نگرفتیم کجایش زن مصرف می کنید

    ReplyDelete
  4. man mokhalefaaam
    ba chi??
    ba mahale esabate matahtash,,
    bayad be yek jaaie baasii na hamvar o porr pasti oo boland va albate besyar ghator barkhord konam ke be shakhsee derakht kohan sale taghbostane khodeman ra pishnahad mikonam be besyar ham barazandeshan mibashad ;;)

    ReplyDelete